HANS IM GLÜCK on suurin hampurilaisketju järjestelmäruokailualan täyden palvelun segmentillä. Tämä tarkoittaa, että asiakkaamme saavat ruokansa ja juomansa tarjoiltuna suoraan pöytäänsä hyvin koulutetun henkilökuntamme toimesta. Tämä palvelu on kutsuvan ilmapiirin ohella ensisijainen syy siihen, että tuotehintamme ovat hieman korkeammat kuin pikapalvelusegmentin (enimmäkseen amerikkalaisilla) kilpailijoilla. Se lisää kuitenkin myös asiakkaidemme viihtyvyyttä ja kannustaa heitä viipymään pidempään. Siksi HANS IM GLÜCK myy muutakin kuin tuotteita; me myymme elämyksiä!
Hampurilaisravintoloiden markkinaympäristö Saksassa
Hampurilaisravintoloiden markkinat Saksassa ovat muuttuneet merkittävästi viime vuosina. Vuosien 2014-2018 välinen nousukausi toi markkinoille monia uusia tarjoajia, mutta sittemmin kilpailu on vähentynyt. Markkinat ovat nyt konsolidoituneet, ja HANS IM GLÜCKin kaltaiset vakiintuneet tuotemerkit ovat vallanneet.
Markkinoiden segmentointi
Hampurilaisravintolat Saksassa voidaan yleensä jakaa kahteen segmenttiin: Pikapalvelu- ja täyden palvelun ravintolat. McDonald'sin ja Burger Kingin kaltaiset pikapalveluketjut keskittyvät nopeisiin ja edullisiin aterioihin, kun taas täyden palvelun segmentti, johon HANS IM GLÜCK kuuluu, tarjoaa kattavamman ruokailukokemuksen pöytäpalvelun ja laadukkaamman ruoan avulla.
Laatu ja tunnelma
Täyden palvelun gastronomia painottaa erityisesti laatua ja miellyttävää ilmapiiriä. Tämä vetoaa kohderyhmään, joka on valmis maksamaan enemmän paremmasta ruokailukokemuksesta. Kohdemarkkinoillamme on yhä enemmän kysyntää, koska kuluttajat arvostavat entistä enemmän tuotteiden laatua ja kaikin puolin erinomaista vieraskokemusta.
Kestävä kehitys ja tietoinen syöminen
Toinen tärkeä näkökohta ruokapalvelumarkkinoilla on kestävyyden, arvoketjujen läpinäkyvyyden ja tietoisen syömisen kasvava merkitys. Kuluttajat kiinnittävät entistä enemmän huomiota ruoan alkuperään ja laatuun. HANS IM GLÜCKin kaltaiset palveluntarjoajat, jotka vastaavat johdonmukaisesti tähän kysyntään, hyötyvät merkittävästi tästä suuntauksesta.
HANS IM GLÜCKin vahva markkina-asema
HANS IM GLÜCKin markkina-asemaa vahvistavat keskitetty johto ja asiantuntemus. Suunnittelusta ja rakennusvalvonnasta toimintaan ja johtamiseen - koko hampurilaisgrilleihin liittyvä tietotaito on meillä. Tämän keskitetyn hallinnoinnin ansiosta voimme ylläpitää korkeat laatuvaatimukset ja varmistaa tehokkaat toimintaprosessit.
Kaiken kaikkiaan Keski-Euroopan täyden palvelun hampurilaisravintoloiden markkinat tarjoavat erinomaisen ympäristön, jossa korkealaatuisten ruokailukokemusten kysyntä on vakaata.